Punchout løsninger er et populært begreb, som er ved at tage sit indtog i dansk erhvervsliv og i digitaliseringsprocessen.
Kogt helt ned til essensen, så er en "punchout" en integration i mellem slutkundens indkøbssystem og leverandørens webshop eller ERP. Dette tillader dine kunder at kunne placere deres ordre direkte i deres eget indkøbssystem, uden at skulle logge ind på din webshop.

Èn integrationsløsning som sikrer optimalt samarbejde - og et unikt tilbud til dine kunder

Punchout løsningen er ikke blot endnu en "dims" i rækken af digitale processer, Punchout løsningen er et effektivt værkstøj som også kan bruges som et salgsargument til "hvorfor dine kunder skal vælge at handle med netop din virksomhed". Forestil dig at kunne tilbyde en eventuelt ny kunde, at de spare kostbar tid hvér gang de handler/bestiller ordrer fra jer, ved at være direkte opkoblet til jeres varelager, deres egne priser, lagerstatus m.v. via en punchout løsning?

Slut med prisfiler og manuelle ordrehåndteringer, med en punchout løsning får du et vedligeholdelsesfrit varekartotek

Mange virksomheder kender følelsen af forkerte prislister og tidsforbrug på ordrehåndtering. Nu er dansk erhverv klar til at tage indkøbsprocessen op på et højere niveau med en punchout løsning.
Nu er det nemlig muligt at handle direkte fra indkøbssystemet med direkte opkobling til din webshop.


Optimér din forretning og få en punchout løsning til din webshop

Der er ingen tvivl om, at punchout løsningen bliver en del af fremtiden - mange af de store grossister såsom A.O. Johansen, Lemvigh Müller, FLScmidt m.fl. allerede har indført påkrav om punchout opkobling til mange af deres samarbejdspartnere - for netop at gøre deres indkøbsproces mere strømlinet og effektiv.
Kontakt os for yderligere information omkring mulighederne for at få en punchout løsning til din virksomhed.