En kundeportal eller et extranet er et lukket netværk, man skal have et login for at komme ind til. Et extranet kan udvikles til kunder, leverandører, forretningsforbindelser eller andre aktører, som skal have en særskilt service hos jer.

Med et extranet får I også en database, der gør det nemt at analysere og føre statistik på jeres kunder og de udfordringer, de har. Det gør det nemmere for jer at identificere, hvordan I skaber større værdi for jeres kunder og kan optimere jeres produkter og services.

Et extranet muliggøre desuden en bedre kommunikation imellem jer og jeres kunder. På et extranet kan der fx være information omkring procedurer for reklamationer, klager, returvarer, ordrehistorik og købsinformation, som kan lette belastningen på jeres kundeservicefunktion betydeligt.

  • Vi udvikler extranet/kundeportaler med Joomla og Laraval som framework.
  • Vi har altid brugeren i fokus, når vi udvikler extranet, så I får et brugervenligt system, der er nemt at finde rundt i.
  • Extranettet vil altid være krypteret, og I bestemmer, hvem der får adgang via login og kodeord.
  • Med et extranet skaber I transparens, et øget informationsniveau og bedre service for jeres kunder og leverandører.

Vil I høre mere om, hvilke muligheder en kundeportal kan give jeres virksomhed, så kontakt os for en uforpligtende snak.