< Tilbage // Remarketing kan øge dit salg // Næste >

Remarketing kan øge dit salg

6. July 2016

Du har sikkert prøvet at have søgt på en rejse til New York på Google, og så de efterfølgende dage fået bannerannoncer for rejsetilbud til New York på Facebook, i din Gmail og i din generelle søgning online.

Denne målrettede måde at føre kampagner på kaldes Remarketing, og handler grundlæggende om, at onlinekampagner målrettes et konkret segment.
Remarkeing skaber en øget synlighed og en række fordele, fordi bannerannoncerne følger dine brugere rundt på interenettet, som vi oplever giver en langt højere konverteringsrate.

Remarketing fastholder jer i kundens bevidsthed

Med Remarketing er det muligt udelukkende at vise dine bannerannoncer og reklamer til besøgende, der allerede har vist et engagement og en interesse for dit produkt, din virksomhed og dit brand. Denne effektive tilgang til markedsføring er mulig, fordi du via teknologi og strategi kan sætte dit brand i forbindelse med en engageret brugerbase. Når vi opsætter Remarketing annoncer, oprettes kampagnerne ud fra en række regler, hvilket eksempelvis kan være målrettet kunder, der har klikket på produktet uden at putte det i kurv, eller målrettet kunder der har tilføjet produktet til kurv, men ikke købt det. På denne måde mindes brugerne om det “afbrudte køb”, og opfordres til at handle videre. Kampagner, der er målrettet et særlig kundesegment, er lettere for de udvalgte brugere at huske, fordi annoncerne er genkendelige og relevenate for deres søgning og adfærd.

Skal jeg være nervøs for mine kunders sikkerhed?

Når en bruger besøger dit websted, efterlades en ufarlig cookie i kodelinjen på brugerens computer. Det er denne cookie der starter hele remarketingprocessen, som får dine annoncer og kampagner til at følge dine besøgende rund på nettet. Der er en række faktiske og etiske retninglinjer der sørger for, at dine kunder aldrig bliver oversvømmet af dine bannerannoncer.

Fordele med Remarketing:

  • Får kunderne tilbage til din hjemmeside og giver flere gennemførte salg
  • Øger din omsætning gennem winback og branding awareness
  • Unikke tekstannoncer, der er skræddersyet til “winback”
  • Målrettet annoncer til dem, der har vist interesse for et specifikt produkt
  • Mulighed for at annoncere på dine kunders smartphones
  • Løbende optimering af annoncer, placeringer, målgruppe og priser

Følg dine kunder og få flere konverteringer

Remarketing er en personaliseret markedsføring, der sikrer, at jeres annoncer vises til lige præcis de besøgende, der har vist interesse for dit brand og produkt, hvilket vil give en langt højere konverteringsrate. Vi i Simple Solution tilbyder en remarketing opsætning på følgende marketingkanaler:

  • Google Adwords
  • Google Display og Dynamisk Display
  • Facebook

Ved at benytte jeres kundedata på tværs af kanaler, kan vi tillokke flere interesserede og i bedste fald konvertere dem til købere, ved at annoncere direkte til dem på Google og de sociale kanaler. Har du spørgsmål til Remarketing eller vil du gerne vide mere, så kontakt os.