Facebook har længe været det medie, hvor absolut flest personer har en aktiv brugerprofil. Faktisk er ikke mindre end 80% af den danske befolkning til stede på Facebook, hvilket gør Facebook til en marketingkanal, som ikke er til at komme udenom, hvis du tager din forretning seriøst.

Hos Simple Solution er vi eksperter i annoncering på Facebook, og vi har bred erfaring med annoncering indenfor mange brancher og målgrupper. Vi hjælper dig med at lægge en strategi, som understøtter dine mål, dit budget og din forretning.

Har du spørgsmål?

Mangler du stadigvæk lidt overbevisning? Her får du 4 gode grunde til at komme i gang med Facebook annoncering:

checked box   Ram din målgruppe dér, hvor de er

Med en tilstedeværelse på 80 % af befolkningen (alene i DK), kan du være sikker på, at din målgruppe også befinder sig på Facebook. Herudover er Facebook for de fleste et tidsfordriv, som de bruger som underholdning i deres fritid. Du rammer således din målgruppe på et tidspunkt, hvor de har god tid og på et medie, hvor de er åbne for underholdning, inspiration og ny viden. Alene dét er et godt udgangspunkt for, at de er mere modtagelige overfor dit budskab.

checked box   Mål din markedsføring

Facebook annoncering adskiller sig blandt andet fra traditionel offline markedsføring ved, at du rent faktisk kan måle på effekten. Du kan fx måle på, om personen, som har set din annonce, går ind på din webshop og handler, og hvor meget han handler for. På den måde kan du bruge dine annoncekroner dér, hvor det faktisk batter.

checked box   Test dine budskaber

Er du i tvivl om, hvilket grafisk materiale eller budskab, der giver flest kliks? No, problem – med Facebook annoncering kan du splitteste både budskab, grafik og målgrupper. Du kan eksempelvis opsætte 5 annoncer i samme kampagne med forskellige billeder og ordlyd. Når annoncen har fået x antal visninger, og der er indsamlet nok data, udvælger Facebook automatisk de annoncer, der performer bedst.

checked box    Målret din annoncering

Massekommunikation har den ulempe, at størstedelen af dem, kommunikation rammer, er ligeglade med dit budskab. Facebook har derimod den fordel, at de ligger inde med ufattelige mængder data om deres brugere og dine målgrupper. Denne data stiller de til rådighed, så du kan ramme præcis den gruppe forbrugere, du ønsker. Eksempelvis kan du målrette din annoncering imod personer, som allerede har vist interesse for dit brand ved at handle i din webshop, ved at besøge din hjemmeside, ved at interagerer med dine opslag på de sociale medier, ved at være tilmeldt dit nyhedsbrev eller noget helt femte. Du kan også målrette dine annoncer til dem, der har børn, er mænd, er 20 år, bor i lokalområdet eller lign. Kun fantasien sætter grænser.

 

Vil I høre mere om de muligheder, Facebookannoncering giver jeres virksomhed, så efterlad dine kontaktinfo nedenfor, og vi kontakter dig til en uforpligtende snak. 

Navn(*)
Please let us know your name.

E-mail(*)
Please let us know your email address.

Emne(*)
Please write a subject for your message.

Besked(*)
Please let us know your message.

captcha
Invalid Input

Kontakt os i dag

Joomla\CMS\Menu\MenuItem Object
(
    [id] => 204
    [menutype] => mainmenu
    [title] => Facebook annoncering
    [alias] => facebook-annoncering
    [note] => 
    [route] => digital-marketing/facebook-annoncering
    [link] => index.php?option=com_content&view=article&id=127
    [type] => component
    [level] => 2
    [language] => *
    [browserNav] => 0
    [access] => 1
    [params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object
        (
            [data:protected] => stdClass Object
                (
                    [show_title] => 
                    [link_titles] => 
                    [show_intro] => 
                    [info_block_position] => 
                    [info_block_show_title] => 
                    [show_category] => 
                    [link_category] => 
                    [show_parent_category] => 
                    [link_parent_category] => 
                    [show_associations] => 
                    [show_author] => 
                    [link_author] => 
                    [show_create_date] => 
                    [show_modify_date] => 
                    [show_publish_date] => 
                    [show_item_navigation] => 
                    [show_vote] => 
                    [show_icons] => 
                    [show_print_icon] => 
                    [show_email_icon] => 
                    [show_hits] => 
                    [show_tags] => 
                    [show_noauth] => 
                    [urls_position] => 
                    [menu-anchor_title] => 
                    [menu-anchor_css] => 
                    [menu_image] => 
                    [menu_image_css] => 
                    [menu_text] => 1
                    [menu_show] => 1
                    [page_title] => 
                    [show_page_heading] => 
                    [page_heading] => 
                    [pageclass_sfx] => 
                    [menu-meta_description] => 
                    [menu-meta_keywords] => 
                    [robots] => 
                    [secure] => 0
                )

            [initialized:protected] => 1
            [separator] => .
        )

    [home] => 0
    [img] =>  
    [template_style_id] => 0
    [component_id] => 22
    [parent_id] => 163
    [component] => com_content
    [tree] => Array
        (
            [0] => 163
            [1] => 204
        )

    [query] => Array
        (
            [option] => com_content
            [view] => article
            [id] => 127
        )

)