Hård konkurrence

AdWords markedsføring skaber resultater! Derfor bør det have høj prioritet i din digitale marketingsstrategi. Når det er sagt, så kan konkurrencen være hård på de søgeord, du gerne vil rangerer højt på. Det kan skyldes, at der er mange konkurrerende virksomheder, der sælger lignende produkter som dem, du tilbyder, og som også ønsker at rangere højt på de produktspecifikke søgeord. For at få størst udbyttte af din AdWordsannoncering og dit annonceringsbudget er det derfor vigtigt, at du løbende optimerer dine kampagner og retter til.

Det kræver tid, ressourcer og specialistviden at få det optimale udbytte af sine kampagner. Lige nu tilbyder vi derfor at lave en analyse og gennemgang af en af dine eksisterende AdWords-kampagner, så du kan få et overblik over, hvordan du kan få den til at præstere bedre.

 

Ja tak, jeg vil gerne have en gratis AdWords-analyse

 

 

 

Hvad er AdWords, og hvordan fungerer det?

AdWords er Googles eget 'reklamesystem', hvorfra annoncører (virksomheder) kan byde på udvalgte søgeord, som associeres med netop deres produkt. På denne måde vises annoncørernes produkter i søgeresultaterne, når potentielle kunder bruger de relaterede søgeord. Annoncerne har et lille ”Annonce”-logo ved sig, og er typisk de 3-4 første søgeresultater, som kommer op i et søgeresultat. AdWords fungerer på auktionsbasis og kræver derfor løbende budjustering. Herudover kræver en effektiv AdWordsannoncering, hvor du får fuld udbytte af din annoncering, at du løbende optimerer dine kampagner ved at splitteste budskaber, billeder og overskrifter. 

Vær synlig, når dine kunder leder efter dig

Det unikke ved Google AdWords, og øvrige Search Marketing muligheder, er, at I bliver synlige i søgeresultaterne. Kundernes købsproces inkluderer i mange tilfælde en informationssøgning på en søgemaskine (oftest Google). Måske fordi kunden ikke ved, hvem der tilbyder den slags produkter, han/hun leder efter, eller måske fordi kunden gerne vil sondere terrænet for alternativer, før han/hun tager den endelig købsbeslutning. 

Helt grundlæggende handler det om, at I skal være synlige, når jeres kunder leder efter jer, eller det I tilbyder. I har selv fuld kontrol over, hvilke søgeord og søgetermer jeres annonce dukker op under, samt fuld bestemmelse over det budskab og den annoncetekst, der vises i annoncen. Én af fordelene ved Google AdWords er, at jeres annoncering kan sammensættes, lige som I vil have det.

Vi ved af erfaring, at det kræver ressourcer at få det optimale ud af sin annoncering i søgemaskinerne, da det er en dynamisk annonceform, som kræver overvågning og løbende optimering. Vi tilbyder derfor at gøre arbejdet for jer. Vores eksperter laver den forudgående søgeordsanalyse, opsætter kampagner, optimerer annoncerne og sikrer, at I får mest ud af jeres ressourcer. 

 

Vil du høre mere om, hvorfor AdWords er en god idé for netop din forretning?

Kontakt os i dag

 

Joomla\CMS\Menu\MenuItem Object
(
    [id] => 191
    [menutype] => mainmenu
    [title] => Adwords Optimering
    [alias] => adwords
    [note] => 
    [route] => digital-marketing/adwords
    [link] => index.php?option=com_content&view=article&id=112
    [type] => component
    [level] => 2
    [language] => *
    [browserNav] => 0
    [access] => 1
    [params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object
        (
            [data:protected] => stdClass Object
                (
                    [show_title] => 
                    [link_titles] => 
                    [show_intro] => 
                    [info_block_position] => 
                    [info_block_show_title] => 
                    [show_category] => 
                    [link_category] => 
                    [show_parent_category] => 
                    [link_parent_category] => 
                    [show_associations] => 
                    [show_author] => 
                    [link_author] => 
                    [show_create_date] => 
                    [show_modify_date] => 
                    [show_publish_date] => 
                    [show_item_navigation] => 
                    [show_vote] => 
                    [show_icons] => 
                    [show_print_icon] => 
                    [show_email_icon] => 
                    [show_hits] => 
                    [show_tags] => 
                    [show_noauth] => 
                    [urls_position] => 
                    [menu-anchor_title] => 
                    [menu-anchor_css] => 
                    [menu_image] => 
                    [menu_image_css] => 
                    [menu_text] => 1
                    [menu_show] => 1
                    [page_title] => 
                    [show_page_heading] => 
                    [page_heading] => 
                    [pageclass_sfx] => 
                    [menu-meta_description] => 
                    [menu-meta_keywords] => 
                    [robots] => 
                    [secure] => 0
                )

            [initialized:protected] => 1
            [separator] => .
        )

    [home] => 0
    [img] =>  
    [template_style_id] => 0
    [component_id] => 22
    [parent_id] => 163
    [component] => com_content
    [tree] => Array
        (
            [0] => 163
            [1] => 191
        )

    [query] => Array
        (
            [option] => com_content
            [view] => article
            [id] => 112
        )

)